Afzwaai kleuterschool

Onze kleutercampussen

Ontdek ons kwaliteitsvol kleuteronderwijs! Waar elk kind zijn vleugels kan én mag uitslaan om te groeien tot ...

Het is belangrijk dat kinderen graag naar school gaan.
Een enthousiast team van leraren zet zich dagelijks met de grootste zorg en professionaliteit in voor uw kind. Om de start van de schoolcarrière vlot te laten verlopen krijgt u van ons een brochure en startpakket met heel wat tips. Draakje Óscar neemt jullie mee in de wondere wereld van het kleuteronderwijs. In de derde kleuterklas wordt de basis gelegd voor een vlotte overgang naar de lagere school.

Samen bouwen aan je toekomst!

Afzwaai kleuterschool
onderschrift afbeeldingen

CAMPUS CENTRUM

Gelegen in het hart van Dendermonde, nabij de lagere school en de secundaire scholen, omgeven door natuurlijk groen, laat campus Centrum toe om vlot te schakelen tussen puur natuur, maatschappij en cultuur. De nabijheid van de stad nodigt uit om vanuit het vertrouwde klasje, op verkenning te gaan en de wereld te ontdekken.

CAMPUS PATER DE SMET

Campus Pater De Smet, ons charmante en kleinste schooltje aan de rand van de stad, valt op door zijn rust en kleinschaligheid. De familiale sfeer tussen ouders, kleuterleraren en kinderen zorgt voor een leerklimaat met 'welbevinden en betrokkenheid' als basis om samen te groeien en van elkaar te leren. Kiezen voor deze campus, dat is kiezen voor kleuteronderwijs op maat in een rustige, leerrijke en huiselijke omgeving.

CAMPUS PIJNDERSLAAN

Als middelgrote school net buiten de stad, biedt campus Pijnderslaan een gezellige, vlot bereikbare leer- en leefomgeving voor zowel de kleuter als de broer en zus in de lagere school. Een gedreven team zet in op een warme en open communicatie met ouders en laat kleuters spelend leren binnen een grote variatie aan werkvormen.