lagere school foto

Onze campussen van de lagere school

Ontdek ons kwaliteitsvol onderwijs! Waar elk kind zijn vleugels kan én mag uitslaan om te groeien tot ...

Het is belangrijk dat kinderen graag naar school gaan.
Een enthousiast team van leraren zet zich dagelijks met de grootste zorg en professionaliteit in voor uw kind. Op het einde van de lagere school geven wij onze leerlingen een weloverwogen studieadvies zodat zij een vlotte overgang naar het secundair onderwijs kunnen maken.

Samen bouwen aan je toekomst!

Ashton bingham SAH Bl2 Up Xco unsplash
onderschrift afbeeldingen

CAMPUS CENTRUM

De basisschool gelegen in het centrum van Dendermonde bevindt zich in een groene omgeving nabij de secundaire domeinscholen en de kinderopvang. Een doorstroming van 0 tot 18 jaar is dus mogelijk.
De omgeving van de Dender, de Tragel, het stadscentrum, de bib, het woonzorgcentrum,... bieden heel wat ontwikkel- en leerkansen.

CAMPUS PIJNDERSLAAN

Als middelgrote basisschool net buiten de stad, vind je hier een gezellige, vlot bereikbare leer- en leefomgeving. Een gedreven team zet in op een warme en open communicatie in een familiale sfeer.
Terwijl onze leerlingen doorheen de leerjaren op hun niveau begeleid en opgevolgd worden, beleven ze binnen de kleine gemeenschap die onze school is, ook heel wat klasoverschrijdende momenten.