inschrijvingen

Inschrijvingen

Wat fijn dat u interesse heeft in onze school! Hier bouwen wij samen aan de toekomst van uw kind!
We kijken er dan ook naar uit uw kind te mogen verwelkomen bij ons op school!

Voor een rondleiding of meer info over de lagere school, contacteer ons!

NEEM EEN KIJKJE IN ONZE KLEUTERKLASSEN: Op ontdekking

FOLDER
Raadpleeg onze folder en ontdek onze school en zijn verschillende campussen

FOLDER LAGERE SCHOOL: Folder downloaden
FOLDER KLEUTERSCHOOL: Folder downloaden

Wij verwelkomen u en uw kind graag op onze basisschool waar we SAMEN BOUWEN AAN JE TOEKOMST!

Inschrijvingen voor het huidige schooljaar 2024 -2025.

Wenst u tijdens dit lopende schooljaar uw kind nog in te schrijven in onze school, dan kan dit voor het huidige schooljaar 23-24 via het formulier onderaan deze pagina.

Opgelet: inschrijvingen voor 2024-2025 verlopen via het digitale aanmeldsysteem (bao.naarschoolindendermonde.be). Tijdens de digitale aanmeldperiode voor schooljaar 24-25 zijn inschrijvingen in het huidige schooljaar 23-24 niet mogelijk.

Inschrijvingen voor het volgende schooljaar - schooljaar 2024-2025.

Wenst u uw kind in te schrijven en toe te vertrouwen aan onze goede zorgen, dan vindt u op deze pagina meer informatie over het verloop van de inschrijvingen.

Tijdlijn inschrijvingen schooljaar 2024-2025
  • Start voorrangsperiode broers en zussen: 15/01/2024 – 09/02/2024 (fysiek op school)
  • Start aanmelden: 27/02/2024-19/03/2024 (voor nieuwe leerlingen uitgezonderd broer(s)/zus(sen))
  • Inschrijven met ticket: 22/04/2024-13/05/2024
  • Start vrije inschrijvingen: 23/05/2024

Eerst aanmelden, daarna inschrijven op school!

Alle basisscholen in Dendermonde schrijven digitaal in. U zal uw kind eerst moeten aanmelden voor inschrijving via de website https://bao.naarschoolindendermonde.be/aanmelden/

Aanmelden kan van 27 februari 2024 tem 19 maart 2024.

Wie moet aanmelden?

Alle nieuwe leerlingen voor onze school zullen moeten aanmelden:

• alle kinderen die geboren zijn in 2022 en voor de eerste keer naar school gaan
  • oudere kinderen die vanaf volgend schooljaar van school willen veranderen.

Behalve: broer(s)/zus(sen) van kinderen die reeds school lopen bij ons hoeven niet digitaal in te schrijven, maar kunnen in de eerste inschrijvingsperiode (van 15 januari tot en met 9 februari 2024) terecht bij ons op school voor inschrijving. Liefst na telefonische afspraak.

Ongerust?
Ben je wat ongerust over deze nieuwe manier van werken van digitaal aanmelden en weet je niet of jou dit zal lukken? Geen paniek! Wij helpen jou graag op weg.

Daarnaast is er ook een infoavond voor ouders op 30 januari om 20u. (LINK: https://bao.naarschoolindender...)

Instapdata sj 24-25
Overzicht instapdata sj 24-25

Inschrijvingsformulier huidig schooljaar 23-24

Geslacht leerling *
Heeft de moeder een diploma hoger secundair onderwijs? *
Ontving uw gezin een schooltoeslag van de uitbetaler van het Groeipakket?

Alleen als uw kind 3 jaar of ouder is. Uw uitbetaler van het Groeipakket laat je schriftelijk (brief) weten of je in aanmerking komt voor een schooltoeslag zodra je kind 3 jaar is geworden. De uitbetaling van een schooltoeslag vind je ook terug met de correcte vermelding op het bankafschrift.

Ik schrijf mijn kind in voor... *
Ik kies deze campus *
Burgelijke staat ouders t.o.v. elkaar
Bij voorkeur op welk moment?
U gaat akkoord met ons pedagogisch project en ons schoolreglement.  *

U vindt de link naar het pedagogisch project en het schoolreglement van onze school bovenaan dit inschrijfformulier.