bb

Wintering ... Twinkelwandeling

20/01/2024 - Wintering op het Keur, op campus Pijnderslaan!

Het ÓRC organiseert een gezellige ‘Twinkelwandeling’ langs magische plekjes waar wonderbaarlijke fabels en sprookjes sluimerend liggen te wachten! Geniet van onze verwennerijen met een sfeervol en lekker aanbod voor innerlijke verlichting!

‘Wintering’ was een prachtig voorbeeld van onze werking op school! Vanuit de kinderen en het lerarenteam kwam een basisidee tot leven. De Twinkelwandeling toonde de creatieve manier waarop alle talenten en vaardigheden van onze leerlingen en leraren tot uiting komen.
Het oudercomité zorgde samen met het lerarenteam voor 'de innerlijke verlichting', door velen gesmaakt en goed bevonden!

Dank aan al wie ons een bezoekje bracht ... dank aan ons oudercomité en ons lerarenteam voor zoveel inzet en de fantastische samenwerking!