Ga naar hoofdinhoud
Leerlingen bezoeken de markt

Bezoek aan de maandagmarkt van Dendermonde

Maandag 17 februari maakten we een leeruitstap naar de markt van Dendermonde.
Deze uitstap sluit aan bij het werothema: 'Twee kopen, één gratis'.

De leerlingen onderzochten samen met juf Yana de weg dat een product aflegt van producent naar consument.
Ze maakten ook kennis met de wereld van reclame.

Tijdens de leeruitstap zetten we deze theorie om in de praktijk, we vergeleken verschillende soorten appels op bij verschillende kramen, kochten 3 soorten appels die bij de volgende les van wereldoriëntatie bekeken en geproefd zullen worden.

Als afsluiter kreeg elke leerling een lekkere Brusselse of Luikse wafel.
Van een leerrijke en fijne leeruitstap gesproken!

Liefs juf Lisa